Moderarea Ședințelor

Descriere

Pentru antreprenori, 25% din activitatea lor presupune participarea la ședințe. La nivel de management se pare că 2 zile din cele 5 zile de muncă, sunt petrecute în ședințe. Ședințele sunt părți importante din activitatea noastră: cu cât sunt mai bine organizate, cu atât durează mai puțin și au efectele dorite.

Obiective

Pe parcursul programului cursului participanţii vor avea posibilitatea:

  • să identifice și să practice etapele de organizare a unei şedinţe
  • să cunoască etapele unei ședințe eficiente
  • să își antreneze abilitățile de moderarea a unei ședințe
  • să utilizeze şi monitorizeze rezultatele unei şedinţe

Tematică

  1. Definirea ședinței
  2. Tipuri de ședințe
  3. Avantajele și dezavantajele ședințelor – e nevoie să ținem această ședință?
  4. Etapele unei ședințe
  5. Rolul moderatorului în conducerea ședinței
  6. Cauzele lipsei de eficacitate a ședințelor
  7. Subiecte de abordat în cadrul întâlnirilor

Metode şi Tehnici

Pe tot parcursul programului se vor utiliza:

  • informaţii legate de ședințe și modul de organizare a acestora
  • schimburi de informaţii facilitate de discuţii în grup
  • exerciţii şi activităţi privind conducerea și facilitarea ședințelor

[widgetkit id=81]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *